Tchibo Cafissimo Mini

 Jakiś czas temu, ku mojej ogromnej przyjemności dzięki stronie Rekomenduj.to dostałam się do wspaniałej kampanii. Jest to 3 edycja #zakochaniwcafissimo
I za trzecim razem udało mi się zakwalifikować. 
Akcja skierowana jest do miłośników kawy. 
W przesyłce znalazłam ekspres ciśnieniowy Cafissimo Mini oraz zestaw kaw od Tchibo Polska, dla mnie i dla moich przyjaciół. 
Na ten moment w moim domu znajdują się trzy ekspresy do kawy: przelewowy, ekspres ciśnieniowy Jura oraz ten ekspres kapsułkowy od Tchibo, dodatkowo czasami parzymy kawę we włoskiej kawiarce. 
W moim domu kawę pije się litrami i naprawdę wymagamy wysokiej jakości oraz wybornego smaku. 
Cafissimo MINI to nowość na polskim rynku. Dostępny jest w 6 odcieniach. Ja otrzymałam niebieski.  
Ekspres jest mały, przez co zmieści się nawet w niewielkiej kuchni. Nowoczesny design sprawia że sprzęt cieszy nasze oko. 
Ekspres ma funkcję trzech stopni parzenia kawy. Możemy w nim przygotować espresso, ale również caffe crema czy kawę filtrowaną. 
Do Cafissimo dedykowane jest 14 rodzajów kapsułek. Np. 6 rodzai caffe crema czy 4 rodzaje espresso. 
W kapsułce znajdziemy 100% naturalnej mielonej kawy. Czyli otrzymujemy prawdziwy parzony, aromatyczny napar nie zaś wodę z proszkiem. 
Do ekspresu możemy dopasować zarówno małą filiżankę jak i wyższy kubek. 
Obsługa jest banalnie prosta i nawet ja, która jestem przeważnie na bakier z techniką ogarnęłam temat szybko i bez wysiłku. 
Ekspres rozgrzewa się w około minutę i jest po tym czasie gotowy do pracy. 
Miłą wskazówką jest również dopasowanie kolorystyczne opakowań kapsułek do danego stopnia parzenia kawy. Więc np. kawy espresso mają brązowe pudełeczka i na ekspresie naciskamy brązowo podświetlany przycisk aby uzyskać tę właśnie kawę. 
Jednym z minusów tego urządzenia jest brak spieniacza mleka. Mam tę funkcję w dużym ekspresie ciśnieniowym, i mimo, że nie zawsze z niej korzystam jest pomocna przy przyrządzaniu choćby caffe latte. 
Koszt takiego ekspresu to około 299 zł. 
Uważam, że dla osób które zaczynają przygodę z kawą na wyższym poziomie niż zalewanie fusów wrzątkiem, taki ekspres stanowi całkiem niezły prezent. 
Kapsułki są dostępne stacjonarnie np w Kauflandzie czy Media Ekspert, często na promocjach. 

Dziękuję Tchibo oraz Rekomenduj za możliwość przetestowania urządzenia.